esmaspäev, 28. november 2016

Day 22 (FREEEEEDAY)

Täna siis magasime kõik nii kaua kui tahtsime, sest meil ju nüüd 2 vabapäeva. Ühesõnaga mina ei tea mis kell teised ärkasid, aga mina ärkasin nii, et monsa tuli mind äratama ja ütles, et meil hakkab Hispaania keele tund 45 minuti pärast (tund hakkas täna kell 16,00) siis ma ärkasin ülesse muidugi ei saanud ma kohe mitte midagi aru, aga võtsin külmkapist ühe Actimeli ja jõin selle ära, siis ootasin kuni Monsa pesust tuli siis läksin mina ja kui ühtäkki, ei olnud enam meil elektrit no tore, Monsa lülitas elektri sisse tagasi ja siis andis mu föön otsad no veel toredam ja nüüd lõpp kokkuvõtteks, ei saa me kasutada ühte vannituba, sellepärast, et meil ei tööta seal mitte ükski pirn (kõigetoredam) okei see selleks, sättisime ennast valmis siis läksime Hispaania keele tundi mis kestis kella 18,00ini ja siis peale seda sealt otse läksime shoppama (Ele läks peale tundi koju seega shoppama läksime mina, Mann ja Monsa) tegime oma tiirud ära ja tahtsime Monsa ühte odavasse poodi viia, aga nagu alati kui kellelegi midagi on vaja näidata siis seda ju ülesse ei leia. Käisime siis kuskil poes, mis oli H&Mist veel edasi, ja kõige rohkem ajas meid marru see, et inimesed kerjavad tänavatel nii, et neil on koerad süles (no milleks?) igastahes, ühele mehele me annetasime raha ka, sest see mees oli reaalselt plätude väel. Kui olime otsa ringi keeranud siis hakkasime kõndima kodupoole, muidugi käisime enne veel Diast (toidupood meil kodu ligidal) läbi, sest Mann ja Monsa tahtsid süüa osta. Veel pakkisime me ära kingitused, mis me anname meie poolt nendele M.E.P töötajatele ja Abba hotelli töötajatele.  Ja nüüd me siin oleme, kõik oma tubades ja lebotame ja igaüks omas maailmas. :) Seda me veel ei tea mis homme peale Hispaania keele tundi teeme aga me teame seda, et ME OLEME 18 PÄEVA PÄRAST TAGASI EESTIS JA PRAKTIKAL ON VAJA VEEL AINULT 11 PÄEVA KÄIA!!!!!!!!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar